رویدادها آرشیو خبر ها
ویژه : آخرین نتایج دادگاه کالچوپولی

ویژه : آخرین نتایج دادگاه کالچوپولی

آخرین دادگاه پرونده ی جنجالی و عجیب کالچوپولی روز سوم فروردین ماه برگزار شد و همانطور که پیش بینی می شود اتفاق خاصی در این میان رخ نداد و در ادامه خلاصه ی نتایج این دادگاه را به اطلاع شما می رسانیم:

- موجی و جیرائودو از اتهام فساد ورزشی + تغییر نتایج بازیها + رشوه به داورا تبرئه شدند

- تمام داورهای مشکوک به گاوبندی تبرئه شدند به جز 1 نفر ( ده سانتیس ) آن هم به خاطر این بازی ==> یووه 0-1 اینتر در 2004-5

- این یعنی ضمن تایید یافته های دادگاه ناپل، بخشی اعظمی از پروندۀ ساخته شده برای یووه که منجر به کاهش امتیاز، سقوط و گرفتن اسکودتوها شد ، بر پایۀ شایعات و استنباطات بوده است.

- داونفوریو وکیل موجی در این باره گفت: حالا یووه می تواند درخواست بازگشت اسکودتوهایی که در زمین برد را بکند. یکی باید به فکر این موارد باشد و کار را آغاز کند

- ریپابلیکا ( پرفروش ترین روزنامۀ ایتالیا ) : یوونتوس درخواست یک پروسه بازبینی را با استفاده از بند 39 می دهد تا اسکودتوهای خود را باز پس گیرد.

- بند 39 قانون عدل ورزشی، بندی که این امکان را می دهد که پرونده های بسته شده، تحت شرایط خاصی مثل مدارک جدید یا قبلا حذف شده، باز شوند.

- یوونتوس بعد از دادگاه 11 فروردین که قرار است به درخواست غرامت یووه رسیدگی کند، ثبت خواهد کرد !

- گاتزتا : فدراسیون درخواست غرامت یووه را رد می کند ولی در مورد دو اسکودتوی گرفته شده از یووه ، با هم توافق می کنند

همانطور که پیش بینی می شد، فدراسیون بین ورشکستگی کامل خود و دعواهای طولانی مدت حقوقی و 2 اسکودتو، بالاخره یکی را انتخاب کرده و با این حساب یوونتوس بی خیال غرامت 443 میلیون یورویی خواهد شد، در صورتی که فدراسیون 2 اسکودتوی یوونتوس را به این تیم پس بدهد.


«به اشتراک گذارید»
Google+ Twitter Facebook
حسین صالحی
حسین صالحی«مدیر سایت»
ارتباط با نگارنده: